Hittar du inte svaret?

Ring oss på 010-10 29 300

ID06 support

Varför kan jag inte ladda upp ett foto?

Bilden som kan laddas upp skall vara i formatet JPG (RGB). Bilden får inte vara större än 8 Mb.
Kontrollera att dessa villkor är uppfyllda. Om det ändå inte fungerar kan bildfilen vara skadad. Testa med att ta en ny bild.
Om ni inte får till det - kontakta vår ID06 support på: support@hantverksid.se eller telefon: 010-10 29 300

Kan jag byta vår logo?

När ert företag är registrerat kan ni vid behov byta ut er logotyp. Skicka logon till support@hantverksid.se Byte av logotyp kostar 200 kronor.

Fel vid beställning?

Upptäcker ni att något blev fel vid beställningen av ett ID06-kort kan ni makulera beställningen till dess att kortet har gått in i produktionen. Är kortet under produktion eller redan producerat får ni beställa ett nytt och samtidigt spärra det felaktiga.

Hur ändrar jag från pappersfaktura till PDF-faktura?

Som ett led i vårt miljöarbete kan ni nu välja att få era fakturor skickade som PDF via email. För att främja detta bjuder på faktureringsavgiften vid val av PDF-faktura. Observera! Du behöver vara firmatecknare eller administratör för att ha behörighet att ändra denna inställning.

  1. Logga in på www.hantverksid.se och gå till fliken ”Admin”.
  2. Där finner du "Betalsätt" – välj PDF-faktura och skriv sedan in den e-mailadress som ni vill att fakturan ska skickas till.
 

Om jag behöver reklamera en kortbeställning - hur gör jag då?

Visar det sig att det levererade kortet av någon anledning är felaktigt, gör följande:

  • Kontakta vår support på mail: support@hantverksid.se eller telefon 010-10 29 300
  • Skicka tillbaka kortet till nedanstående adress:

HantverksID.se
Att: Reklamation
C/O Seriline AB
​Box 17711
118 93 Stockholm

Vilken webläsare använder du?

Med detta verktyg hjälper vi dig ta reda på vilken webläsare du använder. Knappen tar dig till en sida som visar vilken webläsare du använder. där kan du även välja att skicka uppgifterna till oss.