Vi hjälper dig!

 

Hittar du inte svaret?

Ring oss på 010-10 29 300

ID06 support

Varför kan jag inte ladda upp ett foto?

Bilden som kan laddas upp skall vara i formatet JPG (RGB). Bilden får inte vara större än 8 Mb. Kontrollera att dessa villkor är uppfyllda. Om det ändå inte fungerar kan bildfilen vara skadad. Testa med att ta en ny bild.
Om ni inte får till det - kontakta vår ID06 support på: support@hantverksid.se eller telefon: 010-10 29 300

Kan jag har mitt företags logotyp på ID06-kortet eller byta ut en logotyp som jag redan har?

Ja, man kan ha sin företagslogtyp på kortet, denna laddas upp vid registreringen. Om ert företag redan är registrerat kan vi byta ut eller addera en logotyp. Maila oss er logotyp tillsammans med ert organisationsnummer till support@hantverksid.se så fixar vi det. Avvakta tills vi bekräftar via mail att logotypen är tillagd för att den ska hamna på de kort ni beställer i framtiden.

Fel vid beställning?

Upptäcker ni att något blev fel vid beställningen av ett ID06-kort kan ni makulera beställningen till dess att kortet har gått in i produktionen. Är kortet under produktion eller redan producerat får ni beställa ett nytt och samtidigt spärra det felaktiga.

Hur ändrar jag från pappersfaktura till PDF-faktura?

Som ett led i vårt miljöarbete kan ni nu välja att få era fakturor skickade som PDF via email. För att främja detta bjuder på faktureringsavgiften vid val av PDF-faktura. Observera! Du behöver vara firmatecknare eller administratör för att ha behörighet att ändra denna inställning.

  1. Logga in på www.hantverksid.se och gå till fliken ”Admin”.
  2. Där finner du "Betalsätt" – välj PDF-faktura och skriv sedan in den e-mailadress som ni vill att fakturan ska skickas till.
 

Om jag behöver reklamera en kortbeställning - hur gör jag då?

Visar det sig att det levererade kortet av någon anledning är felaktigt eller att leveransen har uteblivit, kontaktar ni oss för mer information om hur ni ska gå tillväga. Är ditt kort skickat med A-post ber vi dig att avvakta 10 arbetsdagar från utskickat datum. 
 
Reklamation skall ske inom 30 dagar från ankomstdatum/utskicksdatum. 
 
Telefon: 010-10 29 300
 

Vilken webläsare använder du?

Med detta verktyg hjälper vi dig ta reda på vilken webläsare du använder. Knappen tar dig till en sida som visar vilken webläsare du använder. där kan du även välja att skicka uppgifterna till oss.

 
Support

Vi hjälper dig!

Vi har öppet alla helgfria vardagar

Måndag-Torsdag 08.00-17.00
med lunchstängt mellan kl 11.30-12.30
Fredag 08.00-16.00
med lunchstängt mellan kl 11.30-12.30

   support@hantverksid.se

   010 - 10 29 300